Servis a podpora
Naše firma poskytuje záruku na všechny prodávané stroje, s čímž automaticky souvisí zajištění servisních služeb, které garantujeme v celém regionu střední a severní Moravy. Servisní zásahy provádíme do 24 hodin, v některých případech i v kratších termínech. Při zakoupení našich výrobků provádíme instalaci a zaškolení pověřených pracovníků k obsluze našich strojů. Cena servisní hodiny činí 450,- Kč. Provádíme servis kancelářských strojů značek BROTHER, EPSON, KONICA MINOLTA, SHARP, CANON, aj.
TeamViewer QS pro Windows ke stažení: ZDE
TeamViewer QS pro macOS ke stažení: ZDE
AnyDesk ke stažení: ZDE
Záruční podmínky
- Záruční doba začíná dnem, kdy byl kupujícímu přístroj předán nebo instalován.
- Záruční dobu lze specifikovat počtem zhotovených kopií ode dne předání nebo ode dne instalace.
- Záruka se vztahuje na vady materiálů a dílů za předpokladu užívání a udržování přístroje dle "Návodu k obsluze" a instrukcí při instalaci.
- Záruka se nevztahuje na díly spotřebního charakteru jejichž životnost je závislá na počtu zhotovených kopií a čistotě prostředí (válec OPC, stěrka OPC, vývojka, toner, odpadní nádobka, tepelný válec, přítlačný válec, čistící stěrka tepelného válce, transportní a podávací kola, oddělovací prsty - fingers).
- Záruku nelze uplatnit, pokud kupující nedodrží pokyny v záručním listě, v návodu k obsluze nebo pokud budou zásahy na přístroji prováděné jinou než pověřenou osobou.
- Do záruky není zahrnuta též pravidelná údržba spojená s výměnou spotřebního materiálu a opravy způsobené vnějšími vlivy (prašnost, atd.).
- Součástí přístroje je průvodní list servisních zásahů, který musí být k dispozici při každé návštěvě technika. Jeho ztráta může být důvodem ke zrušení záruky.